Ця вправа має досить сильний ігровий аспект. У ході виконання цього завдання учень має шукати скарби та знаходити їх, як справжній пірат. Для цього перед дитиною зображено таблицю. У ній два ряди і всього чотири стовпчика. Більшість клітин таблиці позначені хрестиком, і тільки на одній намальовані золоті монети. Під таблицею, яка, власне, і є мапою, зображено кілька мішечків, що розташовані у такому ж порядку, як і клітинки таблиці. Дитина має співвіднести розташування монет відносно інших квадратиків у таблиці. Таким чином учень зрозуміє, у якому з мішечків знаходиться золото. Вибравши вірний мішечок, він відкриє скарб і перейде на наступний рівень вправи, де на нього чекатимуть нові умови пошуку золота. При цьому кожний етап супроводжується ілюстраціями: пірати, пальми, мапи – все, щоб дитина відчула себе справжнім шукачем пригод. До того ж при натисканні на вірний мішечок він розкривається, і показується золото у ньому. Це робить дану вправу особливо цікавою для дитини. За допомогою цього завдання учень вчиться співзіставляти різні частини зображення. Також ця вправа розвиває уважність та зосередженість.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).