Послідовність чисел має досить чітку структуру. Всі цифри у ній йдуть у певному порядку, який є, по суті, основою роботи з числами в цілому. Ця вправа допомагає дитині навчитись краще працювати з цим порядком. На екрані дитина бачить певну частину числової прямої. Але вона має досить цікавий вигляд, наприклад, як ряд крісел, деякі з яких займають казкові персонажі або звірі. Крісла підписані, але звірі затуляють собою номера своїх крісел. Оскільки вони розташовані у звичайній числовій послідовності, щоб зрозуміти, які номера на зайнятих кріслах, учню необхідно тільки спів зіставити сусідні номери. Після цього дитина має виділити з кількох варіантів відповідей під малюнком вірні. Далі дитина переходить до наступного етапу, де побачить на екрані вже іншу частину числового ряду та нових персонажів, які будуть сидіти в кріслах. Ці персонажі додають вправі ігрового елементу. Вони яскраво та детально зображені, тож учню буде цікаво рухатись між етапами, зустрічаючи нових героїв.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: вміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку; відтворює послідовність числа у заданих межах у прямому і зворотному порядку; називає попереднє і наступне число до даного; встановлює відповідність між числом та кількістю елементів в групі; встановлює відповідність кількості елементів в групі певному числу.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.