Ця вправа має акцент на ігровій формі. З одного боку це робить завдання більш цікавим, а його виконання – більш важливим для дитини. З іншої сторони ігрова форма навмисно відволікає, тож учню доводиться докладати більше зусиль для того, щоб зберегти концентрацію на безпосередньо числовому аспекті вправи. Самі числа мають ілюстрований образний вигляд. Завдання дитини полягає в тому, щоб для того числа, що розташоване зверху екрану, знайти сусідів, тобто числа, що знаходяться поряд у числовому ряду як зі сторони збільшення, так і зі сторони зменшення. Якщо не помиляється у відповіді, то відразу переходить до наступного етапу вправи, де знаходити сусідів треба вже для іншого числа. Якщо помилиться – то продовжить вправу після того, як побачить вірну відповідь на екрані. Це завдання закріплює знання дитини про порядок чисел. Те число, якому треба знайти сусідів, може бути взяте довільно на будь-якому етапі, тож учень має у ході виконання вправи повторити всі свої знання про лічбу від одного до десяти.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: лічить вперед, починаючи з заданого числа в межах відомої послідовності (замість того, щоб почати з 1).
Учень/учениця: записує числа від 0 до 20; визначає кількість предметів у вигляді числа від 0-20 (де 0 позначає відсутність будь-яких об'єктів).
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що кожне наступне число показує кількість на один більше.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
Учень/учениця: вміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку; відтворює послідовність числа у заданих межах у прямому і зворотному порядку; називає попереднє і наступне число до даного; встановлює відповідність між числом та кількістю елементів в групі; встановлює відповідність кількості елементів в групі певному числу.
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.