Ця вправа дає можливість тренувати відразу дві навички: вміння лічити та аналізувати й сортувати зображене на екрані. Тож виконання цієї вправи потребує від дитини більшої уваги, спостережливості та концентрації відразу на двох діях. На екрані учень бачить предметний ряд. Обʼєкти розташовані один за одним і однакові за розмірами, але їх можна розділити на дві групи за формою. При цьому предмети цих двох груп намішані між собою у довільному порядку. Завдання дитини полягає у тому, щоб у цьому предметному ряду виділити тільки ті обʼєкти, форма яких вказана у завданні цього етапу вправи. Після цього учень має порахувати їх кількість. Якщо відповідь правильна, дитина переходить до наступного етапу вправи, де на екрані зображено вже інший предметний ряд, з іншою кількістю елементів у ньому. Якщо ж учень допускає помилку, то перед продовженням завдання він бачить на екрані правильний варіант. Це завдання особливе тим, що учню у ході його виконання доводиться лічити предмети, що розташовані не підряд та розділені довільним числом інших обʼєктів. Це стимулює до кращого розвитку уваги.
Учень/учениця: лічить до 100 одиницями і десятками.
Учень/учениця: називає числа в прямому порядку при лічбі об'єктів, поєднуючи кожен об'єкт з одною і тільки одною назвою числа і назву кожного числа з одним і тільки одним об'єктом.
Учень/учениця: розуміє, що назва останнього числа показує кількість об'єктів, що підлягають рахунку, а кількість об'єктів однакова, незалежно від їх розташування або порядку, в якому вони були підраховані.
Учень/учениця: відповідає на питання «скільки?» у заданому напрямку лічби. Питання про 20 об'єктів, розташованих в лінію, прямокутну рамку або коло, або про 10 об'єктів в розсіяною конфігурацією; лічба від 1-20, лічба розкиданих об'єктів.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.