Аналоговий годинник має тільки дванадцять позначок для годин. Це значить, що положення стрілок о першій годині дня та о першій годині ночі одне й те саме. Тому, коли люди користуються аналоговими годинниками, вони уточнюють частину доби, яку описують. На противагу їм цифрові годинники вказують на те, яка саме година – вечірня чи ранкова. Залишається тільки правильно сприймати формат подання інформації про час, який властивий електронним годинникам. Початок доби з астрономічної точки зору – це опівночі. Саме вона є точкою відліку для цифрових годинників. Отже, скажімо, «19:00» є девʼятнадцятою годиною доби, або сьомою годиною вечора, якщо перекласти на «мову» аналогових годинників. У ході виконання цього завдання дитина навчиться за показниками цифрових годинників впізнавати частину доби. На екрані на кожному етапі міститься зображення такого годинника, причому на кожному рівні він показує різний час. Під малюнком є кілька варіантів частини доби на вибір. Завдання учня: виділити ту, яка відповідає тому, що показує годинник. Коли учень робить це, то проходить на новий етап. Важливо, що навіть я випадку помилки дитина продовжує виконання вправи, просто спочатку на екрані зʼявиться правильний варіант, щоб учень зрозумів свою помилку та не допускав такого в майбутньому.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.