Коли учень навчиться розпізнавати різні частини цілого, зможе відрізнити третину від четвертини, треба закріпити це вміння за допомогою практичного завдання. У ході виконання цієї вправи учень здобуде важливий досвід у роботі з дробами, які поки що мають не цифровий, а ілюстративний вигляд. На екрані перед учнем міститься фігура, як поділена на рівні частини. Деякі з них зафарбовані одним кольором, тоді як інші – другим. Тож дитині буде легко відрізнити частини цілого. Над цим малюнком міститься завдання, у якому вказано, що треба вказати, яку частину фігури займає той чи інший колір. Важливою особливістю даної вправи є те, що частини, про які йде мова, не обовʼязково обʼєднані в одне ціле. Наприклад, на екрані перед учнем може міститись зображення круга. Сегменти помаранчевого кольору чергуються з сегментами білого. Всього їх чотири, отже, кожен сегмент займає чверть обʼєму фігури. Проте, оскільки сегментів кожного кольору по два, сумарно кожен колір займає половину, а не чверть обʼєму кола. Учень має не тільки дивитись на кожну частину окремо, а й сумувати всі частини того кольору, який вказано у завданні. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап завдання, де треба виконати дії аналогічного характеру, тільки фігура буде новою, а також її ділення на частини – іншим.