Кожна година складається з шести десяти хвилин. Це дає змогу ділити її на більші проміжки часу, що досить зручно. Половина від шести десяти – тридцять, коли люди хочуть зустрітись через цей проміжок часу, вони говорять «зустрінемось через півгодини». А якщо і цей проміжок часу розділити навпіл, вийде пʼятнадцять хвилин – тобто чверть години. Інші частини години зазвичай вказуються у кількості хвилин. Важливо, щоб учень навчився сприймати та працювати з частинами години, адже у сучасному світі навіть хвилина – неабияка цінність. У ході виконання цього завдання дитина навчиться впізнавати частини години та працювати з ними. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох аналогових годинників. Годинникова, коротша стрілочка на кожному з них займає одну й ту саму позицію. А от хвилинна стрілка може бути у різних положеннях. Над малюнком міститься завдання, у якому вказано на те, який саме час має показувати необхідний годинник. Учень аналізує картинку, порівнює годинники і обирає той, який підходить під опис, вказаний у завданні. Коли учень робить свій вибір, то проходить на новий етап, де буде інше завдання та нові показники годинників.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.