Числа як обʼєкти, які можна виміряти, теж прекрасно підходять для створення послідовності. Особливість ситуації полягає у тому, що послідовність чисел може бути не природньою. Тобто, скажімо, числа можуть йти у зворотньому порядку чи іншим чином відрізнятись у послідовності від звичного для учня характеру числової прямої. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати саме з такими послідовностями. На екрані перед учнем міститься зображення чисел. Цифри зображені кольорово, яскраво, вони схожі на надуті повітряні кульки. Окрім того числовий ряд супроводжується на кожному рівні вправи іншою ілюстрацією, яка не має сюжетного звʼязку з числами, але приємно візуально доповнює вправу, робить її більш цікавою для дитини. Числовий ряд не повний. Учень бачить тільки перші складові частини – перші числа. Далі йдуть пусті квадратні поля. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб доповнити послідовність правильними числами. Для цього дитина має зрозуміти, за якою внутрішньою логікою будується послідовність цього етапу. Наприклад, якщо перші цифри це «45», «35» і «25», то вочевидь, між ними має бути десятка, а відтак, у наступне пусте вікно дитина вписує «15». Коли учень доповнює послідовність, то проходить на новий рівень.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.