Коли учень вже має певні знання та вміння, повʼязані з розрядами чисел, залишається тільки їх закріпити шляхом практики. У ході виконання цього завдання дитина займеться саме цим, при чому розрядність стане критерієм вибору числа. А це в свою чергу додає вправі ігрового аспекту. На екрані перед учнем міститься зображення кількох чисел. Вони групуються навколо персонажа. Він грає тільки естетичну функцію – до самої математики відношення не має, але залишається візуальним центром картинки, привертає увагу і змінюється на кожному етапі завдання. У завданні вказано, як саме треба використати розрядність числа в якості критерію. Наприклад, серед всіх них треба виділити одне, де та чи інша цифра є, скажімо, десятками. Учень уважно аналізує числа, знаходить те, де названа у завданні цифра знаходиться саме на відведеному їй місці, після чого залишається тільки виділити дане число. Коли учень це робить, починається наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, проте як вказана у вправі цифра, так і числа коло нового малюнка вже будуть іншими. З кожним етапом дитина все швидше і швидше знаходить потрібне число, що збільшує її азарт, а відтак – і цікавість до виконання вправи; а головне завдяки цьому навички роботи з розрядами стають більш впевненими.
Учень/учениця: знає розряди одиниць, десятків та сотень; знає, що будь-яке трицифрове число складається з відповідної кількості сотень, десятків та одиниць, ы може назвати кожен розряд числа; ззаписує словами числа будь-якої складності, вільно орієнтуючись у розрядних одиницях.