Ділення – практична навичка, яка використовується у житті. Тому так важливо, аби учень нею оволодів, адже вона знадобиться не тільки на майбутніх уроках з математики, а, перш за все, у побуті, коли треба певну кількість предметів розділити на рівні частини. Цим і буде займатися дитина у ході виконання даного завдання, але орієнтиром для неї слугуватимуть не цифри, а дещо більш наглядне і конкретне, а саме – зображення предметів, які треба ділити. На екрані перед учнем міститься малюнок. Він буде новий на кожному етапі. На ньому зображено справжню історію: є тло, персонажі, а також група предметів, які треба між ними, цими персонажами, розділити на рівні частини за кількістю героїв. Якщо їх двоє, то навпіл, якщо троє – на три рівні частини. Цифри у даному завданні не використовуються зовсім – учню дається змога відпочити від них. Натомість дитина сама рахує число предметів, які треба розділити, після чого, або за допомогою курсору, або пальчиком (в залежності від того, який пристрій використовується для роботи) передає персонажам ці предмети по одному так, щоб всім було порівну. Коли учень розділить загальне число предметів на рівні частини, то пройде на новий етап. Не тільки малюнки там будуть нові. Також предмети для ділення будуть представлені в іншій кількості.
Учень/учениця: розуміє множення як дію додавання однакових доданків; розуміє ділення як дію, обернену до множення; знає назви компонентів та результатів дій множення і ділення.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих множника, діленого, дільника.