Вимір часу – дуже важливий феномен, який супроводжує людей кожного дня. Власне, ділення часу на «дні» теж належить до цієї теми. У ході виконання цього завдання учень повторюватиме порядок днів тижня. На екрані на кожному рівні вправи дитина бачитиме перед собою блокнот, де вже вписано перший день. Це не обовʼязково понеділок. На одному рівні завдання це може бути субота, на іншому – вівторок. Під блокнотом є назви інших кількох днів тижня. Учень має розмістити їх у правильному порядку. Зазичай дитина вивчає дні тільки у порядку тижня, тобто починаючи з понеділка. Якщо ж учня попросити без додаткових роздумів назвати, який день йде після, скажімо, середи, той може розгубитись, бо звичка міряти тиждень від понеділка та брак практики у розташуванні днів збиває з пантелику. За допомогою цієї вправи учень навчиться більш вільно орієнтуватись у днях тижня, точно памʼятаючи, який з них слідує за яким. Окрім суто практичної користі, це завдання також розвиває увагу та памʼять. Коли учень розташовує дні у порядку, який вважає правильним, то проходить на новий етап, де першим днем у блокноті буде вказано вже інший. З кожним рівнем учень буде виконувати завдання більш впевнено і швидко.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.