Опис завдання
Додавання у стовпчик у другому класі допомагає дітям не просто швидко рахувати, а й краще розуміти, як «працюють» числа. Коли приклади записані один під одним, учневі легше бачити одиниці й десятки, не плутатися в цифрах і впевнено знаходити правильну відповідь. У цій онлайн-вправі на Learning.ua дитина тренується додавати числа саме таким зручним способом.
На екрані школяр бачить приклад додавання: доданки розміщені у стовпчик, а під ними проведена лінія. Учень уважно розглядає числа, додає спочатку одиниці, а потім десятки й записує суму під рискою. Якщо відповідь правильна, відкривається нове завдання. Якщо трапляється помилка, з’являється правильний варіант, і дитина може відразу зрозуміти, де саме помилилася. Так помилки перетворюються на корисний досвід, а не на привід засмучуватися.
Вправа створена так, щоб бути цікавою і для дітей, і зручною для батьків та вчителів. Яскраві, чіткі цифри, зрозумілий інтерфейс і поступове ускладнення прикладів допомагають утримувати увагу другокласника. Дитина тренує уважність, логічне мислення та навички усних і письмових обчислень, а також вчиться акуратно записувати приклади в стовпчик.
- для учнів 2 класу це безпечний простір, де можна спокійно тренувати додавання у стовпчик і не боятися помилок;
- для батьків – зручний спосіб організувати додаткову домашню практику з математики без нудних однотипних завдань;
- для вчителів – сучасний інтерактивний інструмент, який допомагає закріпити тему «Додавання у стовпчик» на уроці або під час індивідуальної роботи.
Регулярно виконуючи цю вправу, дитина вчиться швидко й правильно додавати двоцифрові числа, краще розуміє розрядний склад числа та впевненіше почувається на уроках математики. А дружній формат онлайн-завдань робить навчання легким, цікавим і результативним.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.