Після того, як дитина вже звикне працювати з досить великими для неї трицифровими числами, єдиною справжньою складністю залишається тільки ефективно працювати з розрядами. Найкраще це вміння тренується за допомогою рахування у стовпчик. Перевага такого формату роботи полягає у тому, що одиниці знаходяться під одиницями, десятки – під десятками, а сотні – під сотнями. Таким чином дитина послідовно додає кожен складовий елемент числа. Під горизонтальною рискою є пуста клітинка, куди дитина має ввести цифру, яку вважає правильною відповіддю на дане питання. Коли учень це зробить, то перейде на новий етап завдання. При цьому це відбудеться незалежно від того, правильну відповідь дасть учень чи ні: навіть у випадку помилки дитина все рівно буде рухатись далі, на наступний етап, просто правильний варіант зʼявиться на екрані під хибним. Кожен рівень містить інший приклад, який також супроводжується і новою ілюстрацією. Малюнок не повʼязаний із цифрою – на ньому може бути зображено казкову істоту чи просто милу тваринку. Ціль наявності ілюстрації полягає у тому, щоб зробити візуальний ряд більш приємним для учня.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.