У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у вмінні додавати трицифрові числа між собою. Для цього використовується формат таблиці, але у дещо нетиповій формі. У завданні, яке сформульовано над таблицею, конкретно вказано, яке саме число є одним із доданків. У кожній клітинці першої колонки знаходиться по одному числу, яке є іншим доданком. У другій колонці позначено суму. Більшість клітин другої колонки пусті, адже дитина самостійно має додати до цифр, зазначених у першій колонці таблиці, доданок, який було вказано у завданні. Але у другій колонці вже є одне число, яке слугує орієнтиром і має допомогти дитині краще розібратися у тому, як працювати з даною таблицею. Коли учень біля кожного доданка вводить число, яке є сумою його додавання з числом із умови, то таким чином заповнює таблицю і проходить на новий етап вправи, де треба буде виконати аналогічні дії. Але таблиця на наступному рівні буде вже іншою, тобто там будуть нові числа. Іншим буде і доданок, вказаний в умові. І навіть якщо дитина допуститься помилки і введе неправильне число, то все рівно пройде на новий етап завдання.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.