Особливість чисел і роботи з ними полягає в тому, що чим вони більші, тим складніше працювати з випадками переходу через розряди, але окрім цього загальні правила додавання й віднімання спільні як для одиниць, так і для мільйонів. Дитині дуже важливо це зрозуміти і звикнути працювати з числами, які вона сприймає як досить великі величини. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься додавати трицифрові круглі числа. Їхня особливість у тому, що після цифри, яка позначає сотню, йдуть два нулі. Вони у підрахунках не приймають участь, а лише позначають, що це число належить саме до сотень. Таким чином працювати набагато легше. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад, де обидва числа є трицифровими, і обидва містять по два нулі після іншої крайньої лівої цифри. Отже додавати треба тільки їх, тоді як до суми просто дописувати ті самі два нулі. Наприклад, додаючи «300» і «500», треба просто додати до трійки пʼятірку, після чого дописати до неї два нулі: «800». Коли учень вводить після знаку рівності те число, яке він вважає правильною відповіддю, то проходить на новий етап завдання, де будуть нові числа такого ж розміру, але неодмінно круглі.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.