Вимірювання є дуже важливим для вивчення навколишнього світу. Відстані, розміри, глибина – всі ці характеристики мають пряме відношення до важливих для людей тем, наприклад, до знань про географічні обʼєкти. І, що не менш важливо, цей пласт інформації є цікавим і для дітей. У ході виконання цього завдання учень пересвідчиться у цьому. На екрані перед дитиною міститься певна цікава довідка, наприклад, про найвищу гору, або найглибше озеро. Вона супроводжується відповідною ілюстрацією. Малюнки якісні, деталізовані, тож дитині буде ще більш цікаво рухатись між рівнями завдання, знайомлячись з новими фактами та розглядаючи нові ілюстрації. Ця довідка, однак, є неповною – в ній бракує цифрових елементів з одиницями виміру. Варіанти відповіді містяться під тестом. Учень має вибрати той, який відповідає дійсності, керуючись логікою та своїм знанням світу. Наприклад, якщо йде мова про висоту гори, то, звісно, одиницями виміру будуть кілометри, а не, скажімо, дециметри. Коли учень робить свій вибір, доповнюючи і завершуючи таким чином умову, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії. Навіть якщо учень не знає факту, який подається у вправі, то все рівно може здогадатись про правильний варіант.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: оцінює довжину знайомих предметів у одиницях вимірювання: сантиметрах, дециметрах, метрах.