Дитина вже знайома з графіками і поняттям координат. Але раніше вона працювала з ними задля виконання вправи, тоді як зараз ці поняття використовуються як атрибути розвиваючої гри. На екрані перед учнем міститься площина координат: два промені, які відходять з однієї точки перпендикулярно один одному. Хаотично на цій площині розкидані точки. Вони різнокольорові, причому серед них є більшість одного кольору і дві точки – іншого. Учню на кожному етапі треба зʼєднати саме ці дві точки. Коли дитина натискає на одну з них, та міняє колір. Це означає, що учень виділив її. Коли ж дитина натискає на другу, то між нею та першою точкою прокладається відрізок. Важливо, що колір точок, з якими треба працювати, вказано у завданні. Учню слід читати його уважно, щоб знайти саме ті точки, які треба. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап гри, де будуть інші точки, серед яких знову дві, але в інших місцях, треба буде зʼєднати. Ця вправа розвиває увагу, концентрацію, а головне – готує дитину до більш серйозної роботи з координатами на площині у майбутньому. Сильний ігровий аспект додає інтересу до виконання завдання, а наявність точок іншого кольору плутає, що стимулює концентрацію дитини.
Учень/учениця: розуміє, що один і той самий вираз може бути розв’язанням безлічі сюжетних задач; розв’язує задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших, на знаходження суми трьох доданків, на розкриття суті множення, ділення, на збільшення або зменшення числа в кілька разів, на кратне порівняння чисел; обґрунтовує усно вибір арифметичної дії, якою розв’язується задача.