Мета використання кругових діаграм відрізняється від стовбчатих. На початку береться круг, який сприймається як загальна кількість всіх предметів, що є у наявності. Цей круг ділиться на сегменти, які пропорційні частинам обʼєктів кожного типу згідно з їхнім співвідношенням: чим більше цих предметів у порівнянні з іншими, тим більший і цей сегмент. У ході виконання цього завдання дитина навчиться працювати з круговими діаграмами. На екрані на кожному етапі перед учнем буде одна така діаграма. Кожен сегмент за кольором і розміром відрізняється від інших. У завданні сформульовано, який саме сегмент треба знайти: найбільший чи найменший. Мета пошуку може відрізнятись в залежності від конкретного етапу. Учень аналізує діаграму і знаходить той сегмент, який треба відповідно до умов рівня. Вказавши на його колір, названий з-поміж інших під діаграмою, дитина проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії з новою діаграмою. Цифри зазвичай не використовуються, і мета завдання – навчити дитину краще розуміти співвідношення частин у складі цілого, щоб успішно користуватись круговими діаграмами у майбутньому.
Учень/учениця: будує схеми на таблиці, що базуються на декількох даних про довжину або інші виміри; розв'язує задачі, завдання в яких подається графічно; формує стовпчикові діаграми за умовами задачі, використовуючи символи та малюнки, що допомагає роз'язати поставлену задачу.