Розвиток логічного мислення є дуже важливим не тільки тому, що в рамках математичної науки це дуже корисно, а перш за все через те, що воно необхідне у повсякденному житті буквально щодня. У ході виконання цього завдання дитина буде виконувати логічні завдання, які мають різну тематику, але так чи інакше повʼязані з математикою та мають формат задачки. На екрані перед учнем містяться умови такої задачки – нової для кожного наступного рівня вправи. Ці умови описують ситуації, цілком життєві, в яких ті чи інші персонажі працюють з цифрами і числами. Важливо, що зображення цих героїв супроводжує задачку. Всі ілюстрації досить деталізовані, але головне в них – стиль. Форми округлі, кольори яскраві, але гармонійні, не ріжуть очі. Стиль загалом нагадує малюнки з дитячих книжок. Задачки можуть бути різними, але опираються вони не тільки на знання математики, а й на логіку дитини. Наприклад, вказано, що персонаж написав двоцифрове число, а потім закреслив цифру, яка означає розряд десятків. Відповідно цим герой історії «зменшив» число на стільки десятків, скільки було у закресленій цифрі. Учень має добре уявити собі цю ситуацію, можливо навіть намалювати собі її умови. Для вибору у дитини є кілька варіантів, що розміщені під малюнком. Коли учень обирає один з них, то проходить на новий етап вправи, де буде зовсім інша загадка.
Учень/учениця: розуміє, що один і той самий вираз може бути розв’язанням безлічі сюжетних задач; розв’язує задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших, на знаходження суми трьох доданків, на розкриття суті множення, ділення, на збільшення або зменшення числа в кілька разів, на кратне порівняння чисел; обґрунтовує усно вибір арифметичної дії, якою розв’язується задача.