У ході виконання цього завдання дитина навчиться співвідносити місяці, порівнювати їх між собою завдяки образності даної вправи. Разом з тим, вона корисна суто з практичної точки зору, адже допомагає краще запамʼятати, до яких саме сезонів належить той чи інший місяць, які з них знаходяться по сусідству. На екрані перед учнем міститься чотири місяці. Три з них належать до однієї пори року, тоді як четвертий – зайвий у цьому списку. Учень має обрати та виділити саме його, щоб перейти на наступний етап, де буде інший набір місяців. Хоча й у випадку помилки дитина теж продовжує виконання вправи, просто спершу правильний варіант зʼявиться на екрані. Таким чином, навіть якщо знання місяців у дитини ще не на достатньо високому рівні, завдяки урокам, які учень зможе винести навіть з власних помилок, через рівень-другий дитина вже вивчить, які місяці сусідствують у році і належать до одного сезону. Окрім того кожен рівень супроводжується ілюстрацією, на якій зображено пору року, до котрої належить більшість місяців. Наприклад, дитина, яка кидається жовтим листям тощо. Такі ілюстрації слугують додатковою підказкою і разом з тим роблять вправу більш естетично гарною та приємною для сприйняття.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.