Ця вправа є відкриваючою для цілого комплексу завдань, які присвячені тому, щоб дати дитині правильне розуміння множення та натренувати практичну навичку цієї дії. По суті, множення – це математичний процес, який означає додавання числа предметів самого на себе певну кількість разів. Якщо говорять «два помножити на два», то мають на увазі «двічі взяти пару предметів». Щоб учень зрозумів, про що йде мова, приклад множення супроводжується малюнком. На екрані перед дитиною міститься ілюстрація, де зображено групу предметів. Їхню загальну кількість легко підрахувати – обʼєктів небагато. Під малюнком є кілька прикладів множення. Учень визначає, який з них відповідає малюнкам за результатом дії, оскільки добуток має співпадати з числом предметів. Коли дитина обирає приклад, який співпадає за результатом з числом предметів, то аналізує, як це множення відбулося, себто які числа були перемножені між собою. Наприклад, якщо добутком є число «9», значить, це перемножили дві трійки. Учень бачить, що як вертикальний, так і горизонтальний ряди представлені трійками предметів, і розуміє, що замість того, щоб рахувати їх по одному, можна було перемножити між собою обʼєкти у цих рядах, тобто тричі взяти трійку предметів. Коли учень обирає приклад, то проходить на наступний етап, де будуть інші приклади множення та нова ілюстрація-орієнтир.
Учень/ учениця: знаходить результат множення чисел 6 - 9 і відповідних випадків ділення з опорою на таблицю множення чисел; перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням.
Учень/учениця: розуміє множення як дію додавання однакових доданків; розуміє ділення як дію, обернену до множення; знає назви компонентів та результатів дій множення і ділення.