Хоча працювати з копійками й цікаво, основним засобом укладання фінансових угод навіть найменшого рівня (буквально кожен похід в магазин за продуктами, наприклад, є, говорячи умовно, таким процесом) є паперові гроші. Різноманіття українських гривень вельми велике, кожна купюра не схожа на всі інші не тільки за вартістю, а й за виглядом, кольором оформлення, навіть розміром. У ході виконання цього завдання дитина буде знайомитись з паперовими грошима, намагаючись запамʼятати особливості вигляду кожної банкноти. На екрані перед учнем є набір зображень гривень різного номіналу. Всі купюри зображено правдоподібно та дуже схоже на оригінальні гроші. Збережено всі особливості дизайну а також різний розмір грошей в порівнянні однієї купюри з іншою. Під цим рядом гривень є зображення персонажа. На кожному рівні не тільки гроші, а й персонаж буде інший, щоб забезпечити різноманіття, а відтак і посилити цікавість дитини до виконання завдання. У формулюванні завдання вказано, які саме гроші треба передати персонажу. Учень обирає правильні купюри і переміщує їх до рук героя, після чого проходить на новий етап.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.