Математика – не стільки теоретична, скільки практична наука. З арифметикою, додаванням і відніманням кожна людина стикається буквально щодня – коли рахує гроші, наприклад. Отже, саме рахунок грошей є найбільш розповсюдженим способом практичного використання математичних знань. Ця вправа відкриває комплекс тренажерів, які мають навчити дитину використовувати ці знання саме для роботи з українськими номіналами: копійками та гривнями різної вартості. Ця вправа присвячена роботі з копійками. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох копійок, які розташовані над персонажем. Важливо, що зображення монет не символічне – натомість воно повністю копіює ту сторону копійок, де зображено цифру її вартості. Передано колір монети, а також їх розмір відносно одна одної. У завданні до вправи вказано, які саме копійки треба передати персонажу. Учень обирає монети вказаного номіналу, після чого переміщує їх до рук героя, зображеного під ними. Далі починається новий етап, де монети, вказані у завданні, як і зображені на екрані, будуть інші. Впізнати правильну монетку досить легко, адже її вартість вказана цифрою.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.