Копійки не тільки співвідносяться з паперовими банкнотами, а й одна з одною. В українській валюті є монети зовсім дрібного номіналу, тож кілька таких можуть співвідноситись з однією монетою більш великої цінності. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити еквівалент до кількох дрібних монеток серед більш дорогих копійок. На екрані перед учнем на кожному етапі зображено групу дрібних копійок. Вартість кожної монети не перевищує пʼяти копійок, але зазвичай – іще менша. Поряд з групою монет міститься знак рівності і після нього – порожня зона. Туди треба перемістити одну з кількох більш дорогих монет, що знаходяться під малюнком. Зробити це треба так, щоб обрана монета номіналом точно відповідала сумарній вартості всіх копійок у групі. Для цього треба їх перелічити, після чого вже шукати потрібну. Коли учень переносить копійку, яку вважає правильним варіантом, до порожнього поля, то проходить на новий етап завдання. Там треба виконати аналогічні дії з іншими копійками – новою групою монет та новими варіантами відповіді. Навіть у випадку, якщо дитина помилиться та неправильно вкаже загальну суму, то все рівно пройде на новий етап, просто спочатку побачить правильний варіант під неправильним, аби порівняти їх та зрозуміти, в чому була помилка.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.