Є дуже багато одиниць для виміру часу, і всі вони тим чи іншим чином повʼязані. Наприклад, у годині 60 хвилин, а у добі – 24 години, тоді як у тижні 7 діб. Великі одиниці використовуються тоді, коли це зручно, але завжди можна порахувати час і користуючись меншими. Наприклад, три години – це 180 хвилин. У ході виконання цього завдання дитина навчиться переводити одні одиниці часу в інші при тому, що сам відрізок часу залишається таким же, як і був. На екрані перед учнем міститься вираз, який схожий на типовий числовий приклад. Є певна кількість одних одиниць часу, після яких йде знак рівності і порожня клітинка, яку тримає персонаж. Ця клітинка підписана іншою одиницею часу, щоб учень розумів, які саме у які він переводить. Залишається тільки провести обчислення. Особливість цієї вправи у тому, що вона підводить дитину до теми множення, з якою учень все ще не знайомий. Ті самі три години у хвилинах – це кількість хвилин однієї години, яку додали до себе самої двічі, тобто 60 плюс 60 плюс 60. А суть множення як раз і полягає у, по суті, додаванні числа до самого себе певну кількість разів. Коли учень у порожню клітинку вводить число, яке вважає правильним, то проходить на новий етап, де буде інша одиниця виміру часу, тож, виконуючи це завдання, дитина згадає правила переводу більшості з них.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.