Кількість практично будь-якого обʼєкта можна виміряти, але як це зробити з рідиною? Вона, вочевидь, не тримається якоїсь форми, але при цьому має певну фіксовану кількість, від якої можна забрати частину, або ж навпаки – додати. Відповідь на це питання така: рідина вимірюється за допомогою обʼєму. Існує кілька систем вимірювання обʼєму, але в Україні використовуються літри і ті одиниці, які з ними прямо повʼязані, наприклад, мілілітри. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у тому, щоб знаходити обʼєм рідини. На екрані перед учнем міститься ілюстрація кількох ємкостей. Відомим є сумарний їхній обʼєм. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти обʼєм кожної такої ємкості окремо, за умови, що всі вони однакові, тобто мають однакову частку у загальній сумі літрів. Якщо, скажімо, всього 15 літрів, а ємкостей пʼять, значить ці пʼятнадцять треба розділити на пʼять рівних частин. Оскільки учень ще не знайомий з дією ділення, то орієнтуватись треба за варіантами відповіді, які подаються під зображенням. Учень аналізує їх і рахує: якщо ємкостей пʼять, і всі вони рівні, то, скажімо, додавши пʼять четвірок (один із варіантів «4»), можна отримати пʼятнадцять? Ні. Для цього треба додати пʼять трійок. Вирахувавши таким чином правильну відповідь, дитина обирає число, яке виявляється обʼємом кожної ємкості окремо, після чого проходить на новий етап, де будуть інші умови завдання.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.