Округлення використовується для того, щоб можна було більш зручно працювати з числами. У житті не завжди саме точність виміру кількості обʼєктів є головною метою. Іноді достатньо лише приблизного знання числа предметів, щоб можна було далі працювати з цими величинами. У ході виконання цього завдання дитина буде використовувати округлення так, як це роблять у житті. У завданні до кожного етапу вказано два числа. Учень має з-поміж кількох варіантів, що є в самому низу робочої зони екрану, вибрати ті два, які є результатом округлення для обох чисел. Після чого з ними треба виконати дію додавання. Для цього обрані числа треба розмістити у вираз з даною дією – на місця доданків. Далі залишається тільки знайти суму та записати її у порожнє поле після знаку рівності. Коли дитина це робить, то проходить на новий етап, де треба виконати аналогічні дії з іншими числами – як у завданні, так і серед варіантів вони будуть новими. Учню слід бути уважним і правильно округляти, щоб правильно обчислити кінцевий результат. Під час підрахунків у житті, наприклад, коли йде мова про розрахунок товарів у торгівлі, від правильного округлення може залежати дуже багато.
Учень/учениця : розрізняє рівності і нерівності; читає числові вирази (сума, різниця); знаходить значення числових виразів; порівнює числові вирази.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.