Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У повсякденному житті ми не завжди рахуємо предмети точно. Часто достатньо просто «прикинути», скільки чогось є: скільки яблук у кошику, скільки учнів у класі або скільки іграшок на полиці. Ця онлайн-вправа з математики для учнів другого класу допомагає навчитися оцінювати кількість фігур без точного підрахунку, лише за допомогою уважного погляду та логіки.

На екрані дитина бачить малюнок із геометричними фігурами, розташованими групами. Фігури можуть бути однаковими за формою або подібними між собою, а їх досить багато, щоб рахувати по одній було довго й незручно. Зате вони впорядковані: утворюють ряди, стовпчики або чіткі групи. Це вчить школяра дивитися на зображення «цілісно», помічати закономірності й оцінювати кількість одразу, а не перераховувати кожну фігуру.

Під зображенням розміщено кілька варіантів чисел. Завдання учня – вибрати те число, яке найкраще передає приблизну кількість фігур. Не потрібно шукати абсолютно точну відповідь, важливо знайти число, що є найближчим до реальної кількості. Так дитина тренує вміння оцінювати «на око», орієнтуватися в межах десятка й сотні, розвиває математичне мислення та уважність.

  • для дітей – це цікава гра з фігурами, що розвиває уяву, спостережливість і вміння швидко оцінювати кількість;
  • для батьків – зручний спосіб потренувати з дитиною навички усної математики та підготувати її до реальних життєвих ситуацій, де потрібно швидко прикинути число об’єктів;
  • для вчителів – наочний інструмент для закріплення теми «Оцінка кількості» у 2 класі, розвитку логічного мислення та роботи з групами предметів.

Поступово завдання ускладнюються: змінюється кількість фігур, їх розташування, з’являються нові варіанти відповідей. Учень вчиться помічати структуру – скільки фігур у одному ряді, скільки таких рядів, як швидко прикинути загальну кількість. Так формується важливе математичне вміння – оцінка кількості без точного рахунку, яке стане в пригоді і на уроках, і в повсякденному житті.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.1
Оцінка кількості фігур
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися