Здебільшого, виконуючи математичні вправи, задачки та рівняння, учень має дізнатись точне число, яке символізує конкретну кількість предметів. Але іноді, особливо в різних життєвих ситуаціях, дитині треба не обчислювати точне число, а дізнатись приблизну кількість обʼєктів. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься саме в цьому вмінні. На екрані перед дитиною міститься малюнок, на якому зображено обʼєкти. Вони однакові чи як мінімум дуже подібні між собою. Прицьому їхня кількість достатньо велика, аби приблизний підрахунок «на око» був досить нелегким. Але, що дуже важливо для дитини, зображення поділене на кілька підгруп. Обʼєкти в них розташовані по тій чи іншій системі, що значно полегшує візуальне сприйняття малюнка. Зображення не розпливається в очах, натомість дитина може оцінити кількість предметів досить точно, порахувавши кількість рядів та стовпчиків у кожній підгрупі. Під малюнком міститься кілька цифр. Учню серед них треба обрати ту, яка приблизно передає кількість обʼєктів, тобто є найближчою до неї. Отже, рахувати кількість предметів дійсно не треба – достатньо правильно проаналізувати зображення та зрозуміти їхнє число хоча б в межах десяти. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічне завдання з іншим набором обʼєктів.
Учень/учениця: розуміє сутність відношення «більше в...разів », «менше в...разів»; збільшує та зменшує число у задану кількість разів; обчислює, у скільки разів одне число більше або менше за інше.