Перший тип ділення, яке вивчатиме учень – це ділення на два, тобто можливість розділити число на дві рівні частини. Але зробити це можна далеко не з усіма числами: тільки з парними, тоді як непарні на два не діляться. У ході виконання цього завдання дитина закріпить вміння відрізняти парні числа від непарних. На екрані перед учнем міститься ряд предметів. На екрані міститься зображення кількох різних обʼєктів. Їх досить багато, і під кожним вказано свою цифру. Під предметним рядом є зображення персонажа – дівчинки, або хлопчика. Їм треба допомогти. У завданні, формулювання якого бачить дитина над малюнком, вказано, предмети з якими номерами треба віддати персонажу: з парними чи з непарними числами – це залежить від етапу завдання. Учень аналізує зображені цифри і робить висновок щодо того, які з прикріплених до них предметів треба знайти персонажу. Важливо, що обʼєктів на екрані зображено багато, тож учню доцільніше не намагатися розділити кожен номер на два: достатньо просто перевірити, чи ділиться на два остання цифра кожного числа. Якщо так – значить число парне, а як ні – то непарне. Коли учень робить свій вибір, то проходить на новий етап, де будуть нові зображення та інший персонаж, якому треба допомогти.
Учень/учениця: визначає, чи група об'єктів має парну чи непарну кількість складників; записує рівність, яка виражає парне число як суму двох однакових частин.