Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Чи помічали ви, що деякі числа легко поділити «порівну», а інші — ні? Саме це й допомагає розрізняти парні та непарні числа. У цій онлайн-вправі для учнів другого класу дитина вчиться знаходити такі числа на числовому промені, уважно придивляючись до їх розташування та чергування.

На екрані учень бачить числовий промінь з позначеними числами. У завданні вгорі вказано, які саме числа треба знайти: парні чи непарні. Дитина уважно розглядає промінь, аналізує послідовність чисел і позначає потрібні. Промінь може починатися не лише з нуля чи одиниці, тому школяр тренується працювати з різними відрізками числового ряду.

Під час виконання вправи учень закріплює важливе правило: парні числа діляться на 2 без остачі, а непарні — ні. Щоб краще це зрозуміти, можна уявити, що число — це кількість предметів, які треба розкласти на дві однакові купки. Якщо предмети розкладаються порівну — число парне. Якщо ж завжди залишається «зайвий» предмет — число непарне. Так дитина поступово підводиться до розуміння ділення, не виконуючи ще складних обчислень.

Ця вправа буде корисною і для дітей, і для дорослих, які допомагають у навчанні. Вона розвиває математичне мислення, уважність, уміння працювати з числовим променем і готує учня до подальшого вивчення дій множення та ділення.

  • Дітям цікаво: завдання подані у вигляді гри з числовим променем, де потрібно «впіймати» потрібні числа.
  • Батькам зручно: можна разом проговорити правило парності та одразу перевірити, як дитина його застосовує.
  • Учителям корисно: вправа підходить для закріплення теми на уроці, для самостійної чи індивідуальної роботи.

Поступово учні помічають важливий висновок: парні та непарні числа на числовому промені чергуються. Це відкриття робить математику зрозумілішою та логічною. Виконуючи завдання крок за кроком, дитина впевненіше орієнтується в числах, вчиться міркувати й робити власні висновки, а отже — закладає надійну основу для подальшого вивчення математики.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.13
Парність чисел на числовому промені
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися