Існує дуже багато методів градації чисел за різними ознаками. Один з перших – це диференціація на парні та непарні. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з цим розділенням та навчиться його використовувати у роботі з числами. На екрані перед учнем міститься зображення числової прямої. На кожному етапі береться різний її проміжок, не обовʼязково починаючи з одиниці. У завданні, яке міститься над малюнком, вказано, які числа треба позначити на даному етапі – парні чи непарні. Учню залишається тільки проаналізувати зображення, після чого виділити ті числа, що відповідають поставленій задачі. Саме вміння диференціювати числа за даною ознакою наближає дитину до теми ділення. Адже парними називаються ті числа, які діляться на «2», відповідно з парними цю дію виконати не вийде. Наразі учню ще не треба шукати результат цієї дії. Достатньо просто відокремити одну групу цифр від іншої. Щоб зробити це, дитині слід памʼятати, що ділення на два – це процес, в результаті якого необхідно, аби обидві половинки числа були рівними. Сімку можна розділити на дві частини, але вони аж ніяк не будуть рівними між собою, на відміну від випадку з вісімкою або шісткою. Тож, виділяючи потрібні числа, дитина самостійно поступово приходить до висновку, що парні та непарні числа чергуються. Виділивши всі цифри, які відповідають меті завдання, дитина проходить на наступний етап.
Учень/учениця: визначає, чи група об'єктів має парну чи непарну кількість складників; записує рівність, яка виражає парне число як суму двох однакових частин.