Це завдання продовжує низку вправ, присвячених тренуванню вміння працювати з розрядами чисел. Якщо у ході виконання минулої вправи дитина навчилась переводити числа з різних розрядів в межах сотень, то цього разу учень виконуватиме аналогічні дії, але вже в межах тисячі. Це дуже важливо для покращення рівня розуміння учнем взаємодії розрядів числа, їхньої суті та способів роботи. На екрані перед дитиною міститься вираз, де до цифрової частини додається словесна. Тобто поряд з цифрою є назва розряду, який і позначає фінальне число. Наприклад, цифра «300» є числом у розряді одиниць, яке так і можна описати словами: «три сотні одиниць». Але можна зобразити його інакше. Наприклад, це «30 десятків» або «3 сотні». Отже, слово вказує на розряд, відповідно і кількість нулів змінюється. Якщо, скажімо, це слово «сотні», то воно означає, що до цифри, якою б вона не була, треба приєднати два нулі, щоб перевести у розряд одиниць. У ході виконання цього завдання дитина й буде робити це, вписуючи у порожні клітинки цифри, що відповідають вказаному розряду. Коли учень це робить, завершуючи вираз, то проходить на наступний етап, де треба виконати дії аналогічного характеру з іншими числами.
Учень/учениця: знає розряди одиниць, десятків та сотень; знає, що будь-яке трицифрове число складається з відповідної кількості сотень, десятків та одиниць, ы може назвати кожен розряд числа; ззаписує словами числа будь-якої складності, вільно орієнтуючись у розрядних одиницях.