Щоб остаточно закріпити знання про множення до пʼяти і навчити дитину правильно, швидко та рефлекторно визначати добуток, була створена ця вправа, де учень виступає в ролі вчителя. У свідомості дитини (хоча в дійсності все не зовсім так) головна функція вчителя – це перевірка правильності роботи учня. Тому, коли учня просять щось перевірити, він підсвідомо або навіть навмисно приміряє на себе роль вчителя, роль старшого. Відтак вправи, де дитина перевіряє правильність тих чи інших виразів найкраще підходять для закріплення вивченого матеріалу, бо учень дуже добре запамʼятовує висновки, які робить за допомогою таких завдань. У ході виконання цього завдання дитина перевіряє правильність прикладів, що містять дію множення. На кожному етапі перед учнем новий приклад з іншим набором множників, але завжди – в межах першої пʼятірки. Саме такий обʼєм інформації учню сприйняти легше за все. Приклади вже є вирішеними, добуток відомий. Залишається тільки перевірити їх. Хитрість у тому, що для цього дитина виконує цю ж дію додавання, тільки «в голові», а потім свій результат звіряє з тим, що є після знаку рівності. Таким чином це завдання тренує ті ж навички, що й звичайні приклади, але робить це більш цікавим для дитини способом. Коли учень відповідає на питання про правильність прикладу, то проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розуміє способи складання таблиць множення і ділення; знаходить результат множення чисел 2 - 5 і відповідних випадків ділення зручним для себе способом.