Коли дитина вже ознайомлена з поняттям частини цілого, коли вона вже вміє визначити, яка з частин є більшою, а яка – меншою, треба конкретизувати ці знання та вміння. До того, як переходити до роботи з числами, учню залишається ще розглянути найбільші та найвідоміші частини цілого: половину, третину і чверть. Половина зʼявляється тоді, коли обʼєкт, фігуру чи число ділять навпіл; третина – одна з трьох рівних частин цілого; чверть – одна з чотирьох. У цьому завданні учень буде визначати ці частини на практиці, працюючи з тими чи іншими фігурами. На екрані перед учнем зображено геометричну фігуру. Під нею є кілька менших частинок. Над цими малюнками міститься завдання ,у якому вказано, що саме треба знайти цього разу. Учень читає завдання і шукає ту частину цілого, яку необхідно на даному конкретному етапі. Знайти її треба за розміром. Половина є найбільшою, трохи меншою і третина, і найменшою – четвертина. Важливо, що зображення цих частин не є перевернутими, тож учню буде легко подумки підставити кожен з варіантів до фігури-орієнтира, щоб зрозуміти, яка з них підходить. Коли учень робить свій вибір, виділяючи ту чи іншу частину з поданих варіантів, то проходить на новий етап. Там на нього чекатиме інша фігура, а головне – новий обʼєкт пошуку.