Зазвичай одиниця позиціонується як найменше число (нуль – це не число, а відсутність чисел), але це стосується тільки цілих чисел. Одиницю можна розділити. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з поняттям дроби за допомогою знайомих і звичних речей, щоб в майбутньому ця тема була для учня зрозумілою та легкою у засвоєнні. На екрані перед учнем міститься зображення предмета, який є одним, але при цьому його ділять на рівні між собою частинки. Наприклад, піца. Ця страва, що має форму кола, розділяється на рівні шматки: на два, якщо навпіл, або більше. Учень на екрані бачить піцу, якій бракує шматочка чи кількох. Причому сама ця страва зображена дуже якісно, навіть апетитно. Детально змальовані різні елементи, що входять до складу, вона яскрава та виглядає смачною. А головне – видно, на скільки частин вона поділяється. Стає зрозуміло, що забрали тільки частину, причому всі вони між собою рівні по розміру. Під зображенням піци є малюнки, на яких по кілька шматочків. На одному – два, на іншому – тільки один, на третьому – це цілих пʼять. Учень аналізує зображення, яке є зверху і розуміє, скількох шматочків бракує. Цей варіант, який би знову зробив би піцу цілою і має обрати учень, після чого перейде на новий етап, де дріб буде виражатись по-іншому і в іншій пропорції.