Після того, як учень зрозуміє цифрові дроби, починається серйозна робота з цими інструментами для вимірювання кількості. Перший крок у цій роботі – це порівняння. На екрані перед учнем міститься два дроби. На кожному етапі вправи вони будуть новими. Дроби супроводжуються малюнками, які ілюструють їхнє значення у предметному контексті. Наприклад, якщо є дріб, де знаменник виражено четвіркою, а чисельник – одиницею, то учень побачить над ним четвертинку фрукта чи іншого предмета. Важливо, що всі ілюстрації досить наглядні, і чітко дають зрозуміти, якою частиною предмета вони були завдяки своїй формі. Оскільки таких дробів на кожному етапі по два, треба їх порівняти вже знайомими знаками «більше», «менше» чи «дорівнює», які представлені під зображенням. Учень має перемістити той знак, який вважає правильним, у порожню область між дробами. Порівняння дробів з однаковим знаменником виконується за числівниками. Все досить логічно: якщо предмет було поділено на чотири рівні частини, більшим дробом є той, де чисельник більший, адже це означає, що було взято більше частин цілого. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де на екрані буде зовсім інше зображення: нові дроби, інші малюнки. Але механіка виконання вправи буде така сама, як і мета.