Коли учень вже ознайомився з різними типами годинників, навчився впізнавати час та знає, в чому головні особливості кожного, необхідно відточити ці навички за допомогою практичних вправ. Це завдання розвиває розуміння показників годинників, покращує орієнтацію в тій інформації, яку вони подають. На екрані перед дитиною міститься зображення двох цифрових годинників. Вони за показниками близькі одне до одного (наприклад, обидва показують тридцять хвилин), але мають суттєву відмінність у поданій інформації. Учень має проаналізувати, в чому ця відмінність, що вона означає та який годинник випереджає інший. Після цього дитина має поставити між ними відповідний знак: «дорівнює», «більше» чи «менше». Коли учень це зробить, то пройде на новий етап, де буде нова пара годинників з іншою інформацією. У цій вправі є невелика пастка. Перше, на що має звертати увагу учень, це години. Саме вони є орієнтирами. Тільки якщо години рівні, є сенс дивитись на показники хвилин. Якщо ж навіть у першому годиннику «34», а у другому «54» хвилини, але саме перший має «9» годин проти «8» у другого, то знак «більше» має повертатись широким боком саме до нього.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.