Для вимірювання одної і тої ж характеристики використовуються різні, але повʼязані між собою одиниці. Наприклад, сантиметри та дециметри означають різну довжину, але оскільки вони використовуються саме для виміру довжини, а не, скажімо, маси, то ефективно взаємодіють: один дециметр дорівнює десяти сантиметрам. Окрім того, у світі існує кілька систем вимірювання, наприклад, якщо в Україні використовуються сантиметри, то у Великобританії для виміру довжини користуються дюймами. У ході виконання цього завдання дитина навчиться порівнювати різні одиниці виміру однієї характеристики в межах однієї системи. На екрані міститься два зображення. На першому є обʼєкт, що має значно більшу довжину, обʼєм чи, скажімо, вагу, ніж той, що знаходиться на другому. Важливо, що та характеристика, яку треба виміряти і яка є їх головною розбіжністю, вже вказана. Наприклад, з одного боку малюнка стакан, у якому 200 мілілітрів соку, а з іншого – каністра з трьома літрами води. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб порівняти ці обʼєкти за даною характеристикою. Для цього під зображенням є знак рівності, а також знак «більше» та «менше». Учень має перемістити той з них, який вважає правильним, між цими предметами. Після цього починається наступний етап, де буде інше зображення, а порівнювати предмети доведеться за іншою ознакою.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм, центнер) та скорочене позначення (кг, ц); розуміє, які одиниці вимірювання величини доцільно використовувати в конкретному випадку; використовує знання про масу тіл та одиниці її вимірювання (ц, кг) при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: використовує додавання та віднімання в межах 100 для вирішення завдань на вимірювання довжини предметів; записує рівність із невідомим елементом, яка демонструє задачу.