Перші приклади, з якими знайомиться і починає працювати дитина, мають тільки два складника. Але потім приклади ускладнюються, зʼявляється третій елемент, а іноді додається й інша дія. При цьому, згідно з правилами арифметики, та дія, яка вказана у дужках, відбувається першою, а вже потім, з її результатом, відбувається друга з описаних дій. У ході виконання цього завдання дитина буде порівнювати результати таких багатоскладових прикладів. На екрані перед учнем зображено три таких. Вони мають різну форму. Наприклад, в одному в дужках дія віднімання, а поза ними – додавання, тоді як в іншому математичні дії розподілені навпаки, а в третьому дужок нема взагалі. Учень має знайти відповідь для кожного з трьох прикладів і порівняти їх між собою, після чого виділити той приклад, відповідь до якого найбільша чи найменша – в залежності від того, що запитується в завданні. Коли учень робить свій вибір, то проходить на новий етап завдання, де буде нова трійця прикладів. Важливо, що з кожним етапом дитина більш впевнено орієнтується у прикладах і згодом необхідність вирішувати їх, аби зрозуміти, який дає найбільший чи найменший результат, відпадає.
Учень/учениця : розрізняє рівності і нерівності; читає числові вирази (сума, різниця); знаходить значення числових виразів; порівнює числові вирази.
Учень/учениця: розуміє призначення дужок у числових виразах; записує числові вирази з дужками; застосовує правило порядку виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками; обчислює значення числових виразів (з дужками та без них) на 2 - 3 дії одного або різних ступенів.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: порівнює два тризначні числа, відштовхуючись від знань про розряди цих чисел, використовує символи >, =, і < для позначення порівняння.