Ця вправа слугує для закріплення навичок дитини у роботі з годинниками як з головним інструментом виміру часу. Коли учень вже навчився сприймати і опрацьовувати інформацію, яка в годинника подається, коли дитина вже вміє перекладати з «мови» аналогових годинників на цифрові, залишається тільки відточити ці вміння, аби учень міг користуватись ними більш впевнено та вільно. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати з послідовністю цих приладів для виміру часу. На екрані перед учнем є цілий ряд годинників. Всі вони показують різний час, але розташовані не у хаотичному порядку. Якщо на першому годиннику, скажімо, половина першої, то на другому – перша, а на третьому – половина другої години. Учень аналізує зображення і розуміє принцип, за яким створена ця послідовність, те, який проміжок часу встановлено між годинниками. Послідовність не є повною – кількох годинників бракує. Під ними є декілька цих приладів, які теж показують різний час, але тільки один-два з них підходять для того, щоб стати частиною послідовності. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти, які саме. Після цього залишається тільки перемістити їх у предметний ряд, до інших годинників, між показниками яких є певний інтервал. На кожному етапі цей інтервал буде іншим.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.