Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У другому класі діти вже знайомляться з годинником, вчаться визначати час і розуміти, як він минає. Вправа «Послідовність часу» на Learning.ua допомагає закріпити ці вміння у цікавій, ігровій формі. Учень бачить на екрані ряд годинників, які показують різний час, і має уважно простежити, як змінюються показники стрілок.

Годинники розташовані не випадково: між ними є певний часовий інтервал. Це може бути 30 хвилин, 15 хвилин або ціла година. Дитина порівнює час на кожному годиннику, знаходить закономірність і розуміє, який проміжок часу проходить від одного показника до іншого. Так учні тренують уміння мислити послідовно, аналізувати та робити висновки.

У послідовності бракує кількох годинників. Під основним рядом розміщені додаткові зображення годинників, кожен з яких показує свій час. Завдання дитини – обрати ті, що логічно продовжують послідовність, і перетягнути їх на потрібні місця. Це розвиває уважність, вміння співвідносити час на аналоговому годиннику та закріплює знання про години і хвилини.

  • для дітей – це можливість весело потренуватися визначати час і побачити, як він змінюється крок за кроком;
  • для батьків – зручний інструмент, щоб разом з дитиною повторити роботу з годинником та підтримати інтерес до математики;
  • для вчителів – готова інтерактивна вправа для закріплення теми «Час» на уроці або під час дистанційного навчання.

Під час виконання завдання другокласники вчаться орієнтуватися в послідовності подій, розуміти, що таке «раніше» і «пізніше», «до» і «після». Робота з годинниками допомагає сформувати відчуття часу, розвиває логічне мислення, пам’ять і посидючість. Кожне нове завдання пропонує інший інтервал, тож дитина не просто запам’ятовує, а по-справжньому розуміє принцип зміни часу.

Вправа «Послідовність часу» стане чудовим доповненням до уроків математики у 2 класі та допоможе зробити навчання більш наочним, цікавим і зрозумілим. Регулярне виконання таких завдань формує впевненість дитини у власних силах і готує до подальшого вивчення теми часу у старших класах.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.12
Послідовність часу
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися