Опис завдання
У другому класі діти вже знайомляться з годинником, вчаться визначати час і розуміти, як він минає. Вправа «Послідовність часу» на Learning.ua допомагає закріпити ці вміння у цікавій, ігровій формі. Учень бачить на екрані ряд годинників, які показують різний час, і має уважно простежити, як змінюються показники стрілок.
Годинники розташовані не випадково: між ними є певний часовий інтервал. Це може бути 30 хвилин, 15 хвилин або ціла година. Дитина порівнює час на кожному годиннику, знаходить закономірність і розуміє, який проміжок часу проходить від одного показника до іншого. Так учні тренують уміння мислити послідовно, аналізувати та робити висновки.
У послідовності бракує кількох годинників. Під основним рядом розміщені додаткові зображення годинників, кожен з яких показує свій час. Завдання дитини – обрати ті, що логічно продовжують послідовність, і перетягнути їх на потрібні місця. Це розвиває уважність, вміння співвідносити час на аналоговому годиннику та закріплює знання про години і хвилини.
- для дітей – це можливість весело потренуватися визначати час і побачити, як він змінюється крок за кроком;
- для батьків – зручний інструмент, щоб разом з дитиною повторити роботу з годинником та підтримати інтерес до математики;
- для вчителів – готова інтерактивна вправа для закріплення теми «Час» на уроці або під час дистанційного навчання.
Під час виконання завдання другокласники вчаться орієнтуватися в послідовності подій, розуміти, що таке «раніше» і «пізніше», «до» і «після». Робота з годинниками допомагає сформувати відчуття часу, розвиває логічне мислення, пам’ять і посидючість. Кожне нове завдання пропонує інший інтервал, тож дитина не просто запам’ятовує, а по-справжньому розуміє принцип зміни часу.
Вправа «Послідовність часу» стане чудовим доповненням до уроків математики у 2 класі та допоможе зробити навчання більш наочним, цікавим і зрозумілим. Регулярне виконання таких завдань формує впевненість дитини у власних силах і готує до подальшого вивчення теми часу у старших класах.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.