Існує чимало ігор, які були створені багато років тому, й мають на меті розвинути і тренувати ті чи інші людські здібності (памʼять, увагу, концентрацію, певні навички) у приємній формі. Одна з таких ігор – судоку, і ця вправа досить схожа на неї за своєю суттю. На екрані перед учнем міститься квадрат, кожне з девʼяти полей якого має бути заповнено своєю фігурою. Але цей квадрат є неповним: у кожному з трьох рядів по горизонталі (чи вертикалі – дивлячись, як рахувати), є порожнє поле. Його і треба заповнити. Зробити це можна, зрозумівши принципи, за якими створюється кожний предметний ряд. Наприклад, по горизонталі цим критерієм може бути колір – кожен горизонтальний ряд має складатись з різних фігур, які співпадають саме за кольором. А для вертикалей таким критерієм може бути вже форма. Таким чином для кожного порожнього квадрата може бути тільки одна правильна фігура, яка підходить за одним критерієм для горизонтальної послідовності, а за іншим – для вертикальної. Варіанти для доповнення квадрата розміщені за його межами. Дитина має перемістити потрібні фігури на свої місця, після чого починається новий етап завдання, де буде інший квадрат, нові принципи створення послідовностей та інші фігури.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.