Додавати та віднімати можна числа цілими розрядами, тобто десятками й навіть сотнями. У ході виконання цього завдання дитина буди вчитись орієнтуватись у числах саме за розрядами. На екрані перед учнем міститься деталізоване зображення, на якому змальовано ряд тваринок, які рухаються одне за одним. Це можуть бути мурашки, або пітони, або жабки – на кожному рівні завдання будуть нові тваринки, які казково, приємно зображені. У кожного звірятка є своя цифра. Важливо, що у однієї з тваринок цифра пропущена. Учень має самостійно вирахувати, про яке число йде мова, самостійно вписати його у порожню клітинку, яка міститься під ілюстрацією. Зробити це легко – треба лише зорієнтуватися за сусідніми числами. Важливо, що учень стикається вже із сотнями. Наприклад, жабка з порожнім листочком може знаходитись між жабкою, яка тримає листочок із цифрою «340», та жабкою, яка тримає листочок із цифрою «360». Учень розуміє, що число, яке міститься посередині, відрізняється саме десятками і вводить варіант «350». Коли дитина дає свою відповідь, то проходить на новий етап, де будуть не тільки нові тваринки, а й інші цифри. Якщо на одному етапі треба рахувати десятки, то на новому – сотні, або навпаки, але на одному етапі треба лічити цифри тільки в межах одного розряду.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.