Один з найбільш підходящих, зручних та зрозумілих для сприйняття форматів подання цифрової інформації – це таблиця. Числа в таблиці розмежовані по клітинках, а порядок можна рахувати як вертикально, так і горизонтально, хоча й по-різному. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати з цифрами, які розміщені саме у таблиці. На екрані перед учнем зображено досить багато чисел – певний проміжок числової прямої до тисячі. Всього цифр вісімдесят. Кожна розміщена у своєму квадраті. Числа вказані природнім чином: зліва направо та зверху вниз, як прийнято читати. Тож першою цифрою є та, що знаходиться у лівому верхньому квадраті, а останньою – у правому нижньому. У таблиці є порожні клітинки, де бракує цифр. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вписати у ці квадрати потрібні числові символи. Таблиця, яка на перший погляд є перепоною у виконанні завдання, адже плутає дитину візуально, насправді потрібна саме як орієнтир для пошуку сусідніх чисел. За допомогою них учень зрозуміє, які цифри вписати до пустих клітин. Коли дитина це зробить з усіма порожніми клітинками, то проходить на новий етап, де буде нова таблиця з іншими цифрами (кілька десятків), а порожні клітини будуть в інших її місцях.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.