Тотожними називаються такі вирази, які при використанні різних елементів дають один і той самий результат. Це означає, що одна й та сама сума може бути створена при додаванні зовсім різних доданків, які, тим не менше, пропорційно відносяться одне до одного. Наприклад, число «8» може бути створене як при додаванні двох четвірок, так і при додаванні трійки і пʼятірки. У ході виконання цього завдання учень теж буде шукати тотожні вирази, тільки працюючи вже з трицифровими числами. На екрані перед дитиною зображено малюнок. Він досить яскравий і виконаний у приємному стилі. На одному з елементів цієї ілюстрації зображено математичний вираз. Кілька інших виразів з додаванням розміщено під малюнком. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб з-поміж них обрати такий, який у результаті дії додавання дасть таке саме число, як і зображений на малюнку приклад. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап, де буде інший малюнок та нові приклади. Важливо, що учень може не тільки по черзі обчислювати кожен приклад, а й порівнювати між собою доданки, знаходячи найбільш схожі, які можуть бути тотожними, після чого вже перевіряти їх, виконуючи дію додавання.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.