Графіки – це не просто зручний формат подання інформації. Перш за все, графік є корисним інструментом, практичним і зручним для того, щоб порівняти між собою числові показники з того чи іншого питання. У ході виконання цієї вправи учень навчиться використовувати графіки за своїм призначенням, повноцінно з ними працювати. На екрані перед дитиною міститься досить обʼємний графік, який слугує ілюстрацією тої чи іншої числової інформації і водночас інструментом порівняння різних величин. Над графіком містяться умови задачки. Наприклад, графік розбито на сім стовпчиків – по одному на день тижня. У задачці сказано, що кожного тижня дитина (чиє зображення також є на екрані) вирішувала певну кількість прикладів. Отже, висота кожного стовпчика вказуватиме на кількість вирішених персонажем прикладів за кожен із днів. За висотою їх можна і порівняти, а окрім того, стовпчики закінчуються на певній числовій позначці, тож учень, якщо цього потребує умова виконання завдання, може також і знайти дані за конкретний день. Коли дитина виконує те, про що йде мова у задачці, то проходить на новий етап, де графік, «сюжет» та інші умови рішення вправи будуть новими. Важливо, що ця вправа допомагає краще орієнтуватись у графічній інформації.
Учень/учениця: будує схеми на таблиці, що базуються на декількох даних про довжину або інші виміри; розв'язує задачі, завдання в яких подається графічно; формує стовпчикові діаграми за умовами задачі, використовуючи символи та малюнки, що допомагає роз'язати поставлену задачу.