Розуміння поняття про розряд числа є дуже важливим для розвитку математичних здібностей дитини. Робота у рамках цієї теми має подвійне значення. З практичної точки зору учню належить тренуватись у тому, аби розпізнавати розряди між собою, вміти впізнавати цифри, що належать як до одного, так і до іншого. Але є другий аспект – психологічний. Чим далі рухається учень у вивченні математики, тим з більшими числами він працюватиме. Дуже важливо, щоб він навчився сприймати це природньо, не губитись і не плутатись навіть у відносно великих числах, памʼятаючи, з яких розрядів вони складаються та як взаємодіють. Якщо минула вправа була присвячена тренуванню вміння розділяти десятки та одиниці, то у ході виконання цього завдання дитина також тренуватиметься у тому, щоб розпізнавати розряд сотень. На екрані перед учнем на кожному етапі буде нове трицифрове число. У завданні, яке сформульовано над ним, вказано, яку цифру треба виділити: ту, що відображає кількість сотень, десятків чи одиниць. Учень читає завдання, згадує, яка цифра за порядком означає саме той розряд, який було вказано у вправі, після чого виділяє відповідну цифру. Далі починається наступний етап. Важливо, що навіть якщо дитина заплутається й помилиться, то все рівно пройде на новий рівень вправи.
Учень/учениця: знає розряди одиниць, десятків та сотень; знає, що будь-яке трицифрове число складається з відповідної кількості сотень, десятків та одиниць, ы може назвати кожен розряд числа; ззаписує словами числа будь-якої складності, вільно орієнтуючись у розрядних одиницях.