Після того, як учень вже може показати ту цифру, що позначає той чи інший розряд, необхідно урізноманітнити завдання, яке присвячено цій темі. У ході виконання цієї вправи учень працюватиме з іншою формою завдання, відмінною від минулих. Тож дитина не тільки зіштовхнеться з новим розрядом (тисячі), а й матиме можливість працювати з новими формами подання інформації. На екрані перед учнем міститься чотирицифрове число. Воно дуже велике для сприйняття дитиною, тож важливо, аби учень навчився розділяти цифри, які входять до його складу на вірні розряди. У завдання, яке міститься над числом, вказано певну цифру, яка входить до складу цього самого числа. Учень аналізує його, шукає цю цифру та бачить, на якому вона знаходиться місці відносно інших. Після цього залишається вибрати, якому розряду вона належить. Під числом є кілька варіантів для відповіді. Те слово, на яке натисне дитина (і таким чином виділить його), і стане відповіддю, після чого учень пройде на наступний етап, де буде інше число, а головне – буде вказана інша цифра, котру треба буде шукати, і розряд у неї буде інший. Неважливо, чи правильно відповість дитина – навіть у випадку помилки учень пройде далі, просто спочатку побачить правильний варіант на екрані.
Учень/учениця: знає розряди одиниць, десятків та сотень; знає, що будь-яке трицифрове число складається з відповідної кількості сотень, десятків та одиниць, ы може назвати кожен розряд числа; ззаписує словами числа будь-якої складності, вільно орієнтуючись у розрядних одиницях.