Цифри складаються в числа. Кожна цифра є символом кількості певних умовних обʼєктів. Але точне трактування цифри залежить не тільки від її зображення, а й від її положення відносно інших у цьому числі. Це і називається розрядністю – існують розряди, на які умовно ділиться число, і вони представлені різними цифрами. Наприклад, якщо перед учнем міститься зображення двоцифрового числа, то перше, тобто крайнє зліва, вказує на десятки, тобто на кількість у цьому розряді. А наступне число, останнє, вказує на розряд одиниць. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у розпізнаванні розрядів. На екрані перед учнем міститься зображення числа – нового на кожному етапі вправи. Воно супроводжується додатковою ілюстрацією. Цей малюнок не повʼязаний з числами або математикою взагалі – це може бути тваринка, персонаж, казковий герой. Цей образ також змінюється на кожному етапі і слугує лише прикрасою, інструментом, завдяки якому візуальний ряд вправи стає більш різноманітним. Над числом є завдання, у якому названо розряд, котрий треба позначити. Дитина виділяє відповідну цифру, яка належить до цього розряду, після чого проходить на новий етап, де треба буде також виділити цифру, що є складовим елементом числа, але розряд, як і саме це число, буде іншим. Проте завжди йде мова тільки про двоцифрові числа.
Учень/учениця: знає розряди одиниць, десятків та сотень; знає, що будь-яке трицифрове число складається з відповідної кількості сотень, десятків та одиниць, ы може назвати кожен розряд числа; ззаписує словами числа будь-якої складності, вільно орієнтуючись у розрядних одиницях.