Години і хвилини – далеко не єдині одиниці виміру часу. Більші проміжки вимірюються зазвичай за допомогою природних явищ. Доба є повним обертом Землі навколо своєї осі, а рік – повний оберт навкруг Сонця. І рік ділиться на чотири сезони: осінь, зиму, весну та літо – кожен з них у свою чергу ділиться на три місяці. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у розподіленні місяців по «своїх» сезонах. Для цього необхідно добре знати їхні назви, а також орієнтуватись у календарі. На екрані перед учнем міститься зображення кількох місяців. Кожен підписано, тоді як на малюнках є якась сценка, властива саме для цього часу. Наприклад, збирання грибів у вересні, або катання на санчатах у січні. Над цим зображенням є завдання до етапу вправи. У ньому названо, до якого сезону належить місяць, який треба знайти та виділити цього разу. Учень бачить малюнки, після чого обирає той місяць, що належить, скажімо, до зими. Коли дитина зробить свій вибір, почнеться наступний етап завдання, де в завданні буде вказано інший сезон, наприклад, літо. Зміняться також і місяці. Завдяки тому, що на кожному етапі учень бачить кілька нових картинок, візуальний ряд залишається різноманітним, а інтерес до виконання вправи тільки сильнішає.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.