Множення – тема досить цікава, але окрім того і вельми важлива. В майбутньому велика кількість розділів математики якщо не базуються на множенні, то принаймні використовують його, як чи не головний інструмент для знаходження величин та чисел. Тому дуже важливо, щоб принаймні невеликі числа дитина навчилась множити як можна швидше. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься швидко перемножувати приклади, де один з множників – це число «2». На кожному етапі вправи перед учнем на екрані міститься такий приклад. Дитина множить, а результат вводить до порожньої клітинки, яка знаходиться після знаку рівності. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап вправи, де треба повторити дію множення на два, але другий множник буде виражений іншим числом. Мета цієї вправи полягає у тому, щоб натренувати дитину множити як можна швидше і, звісно, правильно. Навіть якщо учень помилиться, то все рівно продовжить виконання вправи, просто спочатку побачить на екрані правильний варіант. Таким чином учень зможе проаналізувати свою помилку, прийти до висновків щодо того, як її не повторити в майбутньому і застосувати цей досвід на наступному етапі. Таким чином, навіть поразка тут може принести користь.
Учень/учениця: розуміє способи складання таблиць множення і ділення; знаходить результат множення чисел 2 - 5 і відповідних випадків ділення зручним для себе способом.