Дорослим іноді буває важко поставити себе на місце дітей і проявити терпіння, коли йде мова про вивчення нового матеріалу. Деякі дії доросла людина виконує автоматично, тоді як учню доводиться розмірковувати над кожним кроком, пригадувати та планувати кожен етап. Це справедливо і стосовно множення. Щоб і дитина навчилась виконувати цю дію дійсно швидко необхідно головне – практика. Ця вправа не має ні сюжету, ні інших складників, які зазвичай трохи ускладнюють, але й урізноманітнюють завдання з математики. Тільки приклади, за допомогою яких учень отримає необхідний досвід та практику у множенні на три. На кожному етапі завдання перед учнем міститься математичний вираз, де є дія множення. Неодмінно один з множників – це число «3», тоді як другий змінюється з кожним рівнем завдання. Учень має помножити трійку на інший множник і ввести добуток, тобто результат дії, у порожню клітинку, яка знаходиться після знаку рівності. Коли учень робить це, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні завдання з іншим доданком, крім трійки. Попри відсутність сюжетної або ігрової складової вправа все ж не нудна завдяки приємному стильовому оформленню цифр, котрі зображені яскраво, мають округлі форми і загалом не викликають відторгнення.
Учень/учениця: розуміє способи складання таблиць множення і ділення; знаходить результат множення чисел 2 - 5 і відповідних випадків ділення зручним для себе способом.